Humánerőforrás-menedzsment

Az Effector Platformon elkészített Humánerőforrás-menedzsment rendszer lehetővé teszi a munkavállalók adatainak központi, egységes kezelését, és biztosítja az adatok gyors hozzáférhetőségét, kereshetőségét. 

A Humánerőforrás-menedzsment Üzleti Alkalmazásminta segítségével megvalósítható a személyzeti adatok és dokumentumok nyilvántartása, a juttatások kalkulációjának támogatása, valamint a ki- és belépési folyamatok kezelése. 



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

HR-adatok

  • Munkatársakkal kapcsolatban részletes adatok és leírások tárolása
  • Címkealapú gyorskeresés az egyedi adatokra
  • Különböző csoportosítási módok

Képesítések/végzettségek

  • Különálló riportfelület, ahol a rendszer megmutatja a lejárt okmányokat, és a megfelelő kollégának erről igény szerint e-mailes értesítést küld.
  • A rendszerben különböző „képesítéseket” lehet hozzárendelni a kollégákhoz

„Képesítés” lehet:

  • Felsőfokú
  • Nyelvismeret
  • Orvosi alkalmassági
  • Munkáltatói igazolás
  • Szakmai

A fentieken túl további elemek is megadhatóak a rendszerben

Dokumentumtár

  • A kiválasztott „képesítésekhez” különböző dokumentumokat is lehet csatolni, például a bizonyítvány szkennelt változatát.
  • A csatolt dokumentumok külön is elérhetőek, illetve kereshetőek.
  • A dokumentumok a szűrők és a részletes információkártyák segítségével könnyen áttekinthetővé válnak.

Belépési és kilépési folyamatok támogatása

  • A rendszerben lehetőség van a munkatársak ki- és beléptetésére.
  • Külön adminisztrátori felület alatt lehet új munkatársakat felvenni vagy a kilépőket törölni.
  • A belépési és a kilépési folyamathoz egyedi lépések (például interjú, dokumentum- és adatbekérések) rendelhetőek.
  • A ki- és belépési folyamatok megtervezését külön erre a célra létrehozott tervezőképernyő segíti.


GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET:  Olyan vállalatok részére ideális, ahol jelentős létszámú munkatárs, illetve alvállalkozó dolgozik.

  • Legutóbb frissítve: 1 év 29 hete
  • Effector