Mobil munkaerő támogatása

Az Üzleti Alkalmazásminta már meglévő back office rendszerek kiegészítőjeként szolgál. Munkaidő- ráfordítások rögzítését és mérését teszi lehetővé mobileszközökről. A felhasználók feladatvégzésük során asztali számítógép vagy notebook használata nélkül napi szinten tudják on-the-fly rögzíteni a feladatvégzésüket. A kapcsolódó CRM rendszer segítségével az alkalmazás mobilértesítést küld, képes megvalósítani a készletnyilvántartást és a rendelések összeállítását.



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

Mobil munkaráfordítás rögzítése

  • A napi munkavégzés rögzítése platformtól függetlenül bármilyen mobileszközökön (okostelefonokon és táblagépeken egyaránt) kényelmesen.
  • Értékesítési tevékenységnél egyszerűen használható a naptár integrációval. Ebben az esetben a rendszer az értékesítő kolléga mobileszközén lévő naptárbejegyzés alapján feladatlistát készít az adott napra, amelyet a munkavégzés közben vagy a nap végén a munkatárs szabadon kiegészíthet egyéb információkkal.

Munkaráfordítás riporting

  • A vezető napi, heti vagy időszakos ráfordításriportokat tekinthet meg szintén mobileszközről.
  • A státuszok dashboard-ok és grafikonok segítségével gyorsan vizualizálhatóak.
  • Az adatlefúrás lehetőségnek köszönhetően a riportokon keresztül konkrét kapcsolódó feladatok és tevékenységek is gyorsan elérhetőek.
  • Néhány példa a testre szabható riportokra:
    • osztott képernyős, listaalapú ráfordításriportok projektenként
    • adott projekthez tartozó munkaráfordítás grafikonos megjelenítőn, amely a heti bontásban az utolsó 10 hét ráfordításait mutatja
    • körgrafikon segítségével a projekthez tartozó munkaerő-eloszlás megjelenítése

Ráfordítás-jóváhagyás

  • A munkálatok, illetve projektek felelősei és vezetői külön felületen tudják jóváhagyni a munkavégzésekkel kapcsolatban beérkezett rögzítéseket.
  • Ügyekre és feladatokra bontva áthelyezhetik, illetve rendezhetik, hogy még pontosabb legyen a ráfordítás dokumentálása.
  • Változtatásokat és elutasításokat hajthatnak végre, amennyiben pontatlan vagy nem helyes a beérkezett munkavégzés rögzítése.
  • A munkatársaknak pedig lehetőségük van saját rögzítéseiket adminisztrálni, pontosítani vagy változtatási kérelmet leadni azokkal kapcsolatban.

Projektalapú dashboardok

  • A kimutatások és státuszok gyors áttekinthetőségét testre szabható dashboardok segítik
  • A státusz- és munkamennyiség-követés projektekre és feladatokra lebontva is beállítható.
  • A rendszer egyedi dashboard-ok paraméterezésére és beállítására is lehetőséget kínál

Értékesítéstámogatás

  • A kapcsolódó CRM rendszerekből kinyert adatok alapján az alkalmazás segítségével az értékesítők munkavégzésének vezetése, annak adminisztrációja is lehetséges.
  • Mobileszköz használatával könnyen feltölthetők és adminisztrálhatók az értékesítési feladatok, ügyféltalálkozók, valamint a különböző egyeztetések és tárgyalások (naptárintegráció).
  • Az elérhető katalógusokból online rendelések lekérése is lehetséges központi készletnyilvántartó vagy CRM segítségével.
  • A háttérrendszerek támogatják a sales rendeléseket.



GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET: Értékesítés, marketing, és minden olyan terület, ahol mobil munkavégzés zajlik.

KAPCSOLÓDÓ EFFECTOR ALAPÚ ALKALMAZÁSOK: projektkontrolling, projektadminisztráció, munkaidő-nyilvántartás (mint back office rendszer), dokumentumtár, CRM, folyamatkezelés, sales rendelést támogató eszköz

  • Legutóbb frissítve: 1 év 29 hete
  • Effector