Projektadminisztráció

Az Effector Platformon elkészített Projektadminisztráció Üzleti Alkalmazásminta lehetőséget ad a projektek kezelésével kapcsolatosan felmerülő feladatok támogatására és a projektek állapotának folyamatos követésére. 

A Projektadminisztráció Üzleti Alkalmazásminta segítségével megvalósítható a projektek nyilvántartása, nyomon követése, költségkalkulációja, valamint a kapcsolódó feladatok nyilvántartása, kiosztása és számonkérése.



Alkalmazásminta-brosúra letöltése (PDF)

A LEGFONTOSABB FUNKCIÓI:

Projekt-előkészítés (sales fázis)
A projekt előkészítési időszakában, az üzleti alkalmazás lehetővé teszi a projekthez tartozó általános információk nyilvántartását: partner neve, projekt neve, tervezett befejezés, státusz, felelős, résztvevők, tervezett munkaidő-ráfordítás, valamint pénzügyi adatok (bevétel és kiadás).

Projekt implementációs időszaka
Munkalaprögzítés és a munkaidő-ráfordítás összesítése.

Projektzárás
Terv-, és tényszámok kalkulálása, projektdokumentáció nyilvántartása.

Utókövetés
A rendszer a követelmények és a dokumentumok nyilvántartásával támogatja az elkészült termék utókövetését..

Törzsadatok

Projektadatok kezelése

  • A projektek szabadon rögzíthetőek a rendszerben, illetve ezeknek a nyilvántartását és rendszerezését információs kártyák segítik.
  • A projektekhez tartozó főbb mérföldkövek és projektelvárások is megadhatóak a rendszerben. Minden leíró adata megjeleníthető az információs kártyákon.
  • A projektek állapotát, illetve előrehaladottságát a rendszer folyamatjelző sávokkal vizualizálja, amelyekről leolvasható a pontos készültségi szint, valamint megmutatják azt is, hogy a projekt éppen melyik folyamatlépésnél tart.
  • A rendszer képes Microsoft Projectben készített projekttervek importálására.

Szerepkörök nyilvántartása

  • A rendszer alapból két felhasználói szerepkör használatát támogatja: projektvezető és projektmunkatárs. Ezeken felül szabadon lehet további szerepköröket, azokhoz pedig megfelelő (PM szerinti) jogosultsági szinteket beállítani.
  • A rendszer naplózza és rögzíti a felhasználói tevékenységet (például a projektellenőrzés gyakoriságát), és automatizált értesítések küld ki hiányosságok vagy elmaradások esetén.

Ügyletkezelés

  • A projektekhez mérföldköveket és feladatcsoportokat lehet beállítani, amelyek a kapcsolódó tevékenységeket dokumentálják. Ezekhez szabadon kijelölhetőek a kiválasztott felelősök, munkatársak.
  • A mérföldkövek követését a rendszer rendszeres jelentések, emlékezetők és munkacsoporton belüli értesítések formájában automatizálja. A mérföldkövek állapota az úgynevezett információs kártyákon jelenik meg, és az azokon elhelyezett folyamatjelző sávok segítségével valósul meg.


GYAKORI FELHASZNÁLÁSI TERÜLET: Minden projektalapú termelési és gyártási, fejlesztési, valamint összetett kivitelezéseket igénylő területen.

  • Legutóbb frissítve: 1 év 38 hete
  • Effector